Ga naar hoofdinhoud

Luister Live

Programma's

Select

Podcasts

Doe mee

Ik lees graag uit

  • Antwerpen

mis niets!

radio2 top2000

winwin

aha

radio2 stelt voor

test je kennis

Afbeelding van het programma: de inspecteur

de inspecteur

Dreamland: "Het is net zo druk als met Sinterklaas, maar nu helemaal onverwacht"

vr 3 apr. - 2:01

Luisteraars laten weten dat leveringen van Dreamland op zich laten wachten.

Luisteraar Heidi bestelde een headset voor haar dochter zodat zij de online lessen beter zou kunnen volgen. "Vorige week besteld, begin deze week geleverd", beloofde Dreamland. Maar daar kwam niets van in huis. Ook bij de klantendienst krijgt Heidi niemand te pakken. En als je de Facebookpagina van Dreamland bekijkt, zie je dat zij niet alleen is.

Excuses

Daar is volgens Dieter Struye, de woordvoerder van Dreamland, een goede reden voor. Hij wilt zich verontschuldigen voor het lange wachten: “Het aantal bestellingen op dit moment is te vergelijken met een klassieke Sint-periode. Maar daar kunnen we ons natuurlijk maanden op voorbereiden. Dit kwam allemaal nogal onverwacht. Dat zorgt voor ongelooflijk veel telefoons naar onze klantendienst die die niet allemaal kunnen beantwoorden.”

Alle klanten kregen intussen ook een mail van Dreamland om begrip te vragen voor de situatie. Het is alle hens aan dek. Er zijn heel wat mensen vanop andere diensten binnen Dreamland die nu helpen om alle bestellingen zo snel mogelijk de deur uit te krijgen en de klantendienst te bemannen.

Meer zoals dit...

Blijf op de hoogte

Niets missen van radio2? Schrijf je in op de nieuwsbrief en volg ons op facebook en instagram!

Volg ons op
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Jobs

Privacy

Gebruiksvoorwaarden

Heb je een vraag?

Contact

Wedstrijdreglement

Logo UitInVlaanderenLogo Cim Internet