de inspecteur
Dreamland: "Het is net zo druk als met Sinterklaas, maar nu helemaal onverwacht"
vr 3 apr. - 2:01
Luisteraar Heidi bestelde een headset voor haar dochter zodat zij de online lessen beter zou kunnen volgen. "Vorige week besteld, begin deze week geleverd", beloofde Dreamland. Maar daar kwam niets van in huis. Ook bij de klantendienst krijgt Heidi niemand te pakken. En als je de Facebookpagina van Dreamland bekijkt, zie je dat zij niet alleen is.
Excuses
Daar is volgens Dieter Struye, de woordvoerder van Dreamland, een goede reden voor. Hij wilt zich verontschuldigen voor het lange wachten: “Het aantal bestellingen op dit moment is te vergelijken met een klassieke Sint-periode. Maar daar kunnen we ons natuurlijk maanden op voorbereiden. Dit kwam allemaal nogal onverwacht. Dat zorgt voor ongelooflijk veel telefoons naar onze klantendienst die die niet allemaal kunnen beantwoorden.”
Alle klanten kregen intussen ook een mail van Dreamland om begrip te vragen voor de situatie. Het is alle hens aan dek. Er zijn heel wat mensen vanop andere diensten binnen Dreamland die nu helpen om alle bestellingen zo snel mogelijk de deur uit te krijgen en de klantendienst te bemannen.