Nare restaurantervaring

vrijdag 10 december 2010 - 13:56
Kristien ging met het gezin op restaurant, nadien werden ze met 3 van de 4 ziek. Net die 3 hadden vis gegeten.

Kristien ging met het gezin op restaurant, nadien werden ze met 3 van de 4 ziek. Net die 3 hadden vis gegeten. 

De dokter kwam langs, Kristien kon een dag niet gaan werken en er moest ook medicatie gekocht worden. Heel wat extra kosten voor een restaurantbezoek waar ze niet van hebben kunnen genieten. Kristien wil graag weten wat je in zo’n geval kan doen.

Lieve Busschots, woordvoerder van het Federaal Voedselagentschap geeft meer uitleg.

Danny Van Assche, afgevaardigd bestuurder van Horeca Vlaanderen belicht de juridische kant van het restaurantbezoek: wanneer mag je je eten terug naar de keuken sturen, hoe lang moet een restaurateur je gereserveerde tafeltje vrijhouden en wat als je jas niet meer terug te vinden is in de vestiaire?

Je kan het Voedselagentschap bereiken op 0800/13.550

Aanbevelen via mailSturen via mail

het gezegd heeft!