Spoorloze bestelling bij Vistaprint

donderdag 20 januari 2011 - 09:49
fotoprint
Luisteraar Karel Vandeven uit Brussel was wat teleurgesteld toen de kerstkaartjes die hij online bij Vistaprint liet drukken maar niet wilden aankomen. Dat was niet alleen nefast voor de feestvreugde...

Luisteraar Karel Vandeven uit Brussel was wat teleurgesteld toen de kerstkaartjes die hij online bij Vistaprint liet drukken maar niet wilden aankomen. Dat was niet alleen nefast voor de feestvreugde, maar betekende ook een flinke kost... voor niks?

Alain Anckaer, jurist bij Test-Aankoop, stippelt uit dat het bedrijf wel degelijk wettelijk verantwoordelijk is voor de levering tot bij de klant en dat het dus het verlies moet compenseren.

Maar Vistaprint is een gigantische multinational met vestigingen over de hele wereld, waar het misschien niet zo goed geregeld is... Welke wetten moeten zij dan gehoorzamen? Edith Appelmans van het Europees Centrum voor de Consument kijkt met ons over de landsgrenzen heen.

Aanbevelen via mailSturen via mail

het gezegd heeft!