De Weekwatchers in de Stadsbrouwerij De Koninck: veel gestelde vragen

vrijdag 31 augustus 2018 - 14:54
Heb je een vraag over de reservatie van je ticket(s)? Misschien vind je hier wel het antwoord.

Waarom moet ik vooraf mijn ontbijt reserveren?

Wie een ontbijt heeft gereserveerd is er zeker van dat hij/zij de uitzending kan bijwonen. Wij voorzien dan een plaats voor jou op onze locatie. Anders kunnen wij niet beloven dat er nog plaats zal zijn. Het is niet mogelijk om zonder te reserveren nog een ontbijt te verkrijgen.
 

Waarom moet ik plots online betalen?

Op deze manier vermijden we dat je na de uitzending nog lang moet aanschuiven om te betalen. Daarnaast waren er in het verleden heel wat uitzendingen waar niet iedereen die had geboekt kwam opdagen. Gevolg: lege plaatsen terwijl er andere luisteraars graag een plaatsje hadden geboekt. Dit systeem is dus sneller en eerlijker.

Kan ik een vaste plaats reserveren? 

Dat is niet mogelijk. Onze uitzendlocatie wordt wekelijks ingericht afhankelijk van het aantal verkochte tickets en de muzikale bezetting van onze artiesten.

Wat zijn de servicekosten? 

Deze kleine bijdrage zijn de kosten die onze partner Eventbrite aanrekent voor hun deel van de job. Zij zorgen voor de volledige afhandeling van je reservatie. Opgelet! Vanaf augustus 2019 wordt bij een annulering 7 dagen voor de uitzending deze kost niet terugbetaald. De rest van de ticketprijs wel. 

Is dit wel veilig?

Ja hoor. Onze partner Eventbrite regelt de betalingen van veel evenementen over de hele wereld.

Met welke betaalmiddelen kan ik betalen? 

Je kan betalen met Bancontact, Visa en Mastercard. Net zoals bij alle andere webshops.


Help! Ik heb gereserveerd maar ben niet zeker of mijn reservatie is gelukt? Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Als je je reservering succesvol hebt afgerond, krijg je na je betaling een bevestigingspagina. Daarna wordt er ook een mail verstuurd. Geen mail ontvangen? Kijk dan ook zeker even de 'SPAM' of 'Ongewenste mail'-map van je mailbox na.
Vind je niets terug. Laat het ons weten via deweekwatchers@radio2.be, wij kijken het graag voor je na.

Is het mogelijk om mijn ticket te annuleren?

Op onze ticketpagina wordt gesproken over restitutie, een ander woord voor terugbetaling.
 
Wij hopen uiteraard dat we je na je reservering mogen verwelkomen maar begrijpen dat er soms iets tussen kan komen. In dat geval kun je je ontbijt annuleren. De terugbetaling kun je aanvragen tot vrijdagochtend 6u 's morgens. Daarna gaan wij aan de slag om op zaterdagochtend een zalig ontbijt op tafel te toveren. Dan is het niet meer mogelijk om te annuleren.

Opgelet! Vanaf augustus 2019 wordt bij een annulering 7 dagen voor de uitzending deze kost niet terugbetaald. De rest van de ticketprijs wel. 

 

Ik heb speciaal gereserveerd om een bepaalde artiest te zien. Wat als die niet komt?

Artiesten zijn uit sterk hout gesneden. Zelfs ziek dagen ze meestal op. Mocht er in uitzonderlijke omstandigheden toch een wijziging zijn, vind je die meestal terug op onze website. Al kan het altijd gebeuren dat er in de laatste uren voor de uitzending nog iemand wegvalt. In dat geval hopen we je de rest van de uitzending ook leuk vindt.

Wat houdt een Weekwatchers-ontbijt in?

Kom langs en probeer het. Wij beloven dat het fijne zaterdagochtend wordt. Ontbijten kunnen wekelijks variëren, maar om je een idee te geven. Dit is een type-voorbeeld.
 

  • een assortiment van broodjes (2pp) met verschillend beleg (kaas, ham, salami,……)
  • een assortiment van koffiekoeken (1pp) 
  • cups met verschillende confituren, choco, siroop en boter
  • een mix van sandwiches, croissants, brownies, peperkoek, ontbijtkoeken, cake en potjes yoghurt met fruit

Ik wil na de uitzending de brouwerij bezoeken. Kan dat?

Dat kan. Je krijgt zelfs 5 euro korting op een ticket. Na de uitzending kun je de brouwerij voor 7 euro i.p.v. 12 euro bezoeken. Een absolute aanrader want 2 consumpties zijn in de prijs inbegrepen. Meer info krijg je na de uitzending.

Aanbevelen via mailSturen via mail

het gezegd heeft!