Parkeerbedrijf verontschuldigt zich voor foute boetes in Blankenberge
di 7 jan. - 11:32
Veel inwoners van Blankenberge klagen over slechte communicatie en verschillende mensen kregen ook onterecht een boete. "De folder van het nieuwe parkeerbeleid kwam redelijk laat bij de meeste mensen in de bus terecht en bij sommigen zelfs helemaal niet", zegt Peter Lamens van parkeerbedrijf OPC.
Onterechte boetes
Zo'n 10 à 15 mensen kregen een verkeerde boete. "De reden daarvoor is een kleine softwarefout op 1 januari. Die verkeerde retributies annuleerden we onmiddellijk."
Folder opnieuw in de bus
Alle inwoners van Blankenberge krijgen nog eens de folder over het nieuwe parkeerplan toegestuurd, deze keer via BPost. De vorige keer liep het deels mis toen verdelers van het parkeerbedrijf de folders verspreid hebben. "We willen ons ten zeerste verontschuldigen voor die foutjes. Ik denk dat we nu met het nieuwe parkeerbeleid op een perfecte manier kunnen doorgaan", besluit Peter Lamens van parkeerbedrijf OPC.