Thuiswerken doe je met deze 5 tools
Documenten overal bij de hand
Bewaar de documenten die je thuis nodig hebt 'in de cloud'. Veel gebruikte diensten daarvoor zijn Google Drive of Dropbox. Gedaan met 'lap, dat bestand staat op de server van het werk'.
Blijf gefocust met een to-do-list
De verleidingen om toch iets anders te doen, zijn groter thuis dan op kantoor. Met de app Wunderlist maak je een digitaal to-do-lijstje dat je helpt je planning te volgen.
Vergader van thuis uit
Volg vergaderingen met je collega's op kantoor via Skype of Google Hangouts. Toon 'live' presentaties aan elkaar alsof de beamer gewoon bij jou thuis staat.
Grote bestanden, geen probleem!
Veilig op een snelle manier documenten naar je collega's sturen, kan heel makkelijk met WeTransfer. Je kan bestanden tot maximaal 2 gigabyte versturen naar 20 personen.
Neem pauze
Denk er aan om net zoals op het werk af en toe de benen te strekken. Smartbreak volgt je tijd achter de computer op en zegt wanneer het tijd is voor een pauze.